Aleksandra Wdowiak 

Absolwentka polonistyki ze specjalizacją edytorską na Uniwersytecie Jagiellońskim, ukończyła liczne kursy menadżerskie związane m.in. z zarządzaniem projektami i zarządzaniem zmianą. Związana z Krakowskim Biurem Festiwalowym od 2009 r., początkowo w obszarach brandingu i komunikacji wizualnej, kreacji graficznej, kampanii promocyjnej, a następnie PR, komunikacji i digital marketingu. Wcześniej marketingowiec i grafik w branży turystycznej. Koordynatorka wdrożenia systemu zarządzania projektami w KBF w 2016 r.

Zarządza Departamentem Marketingu KBF, odpowiedzialnym za promocję, komunikację i wizerunek marek z obszarów kultury, turystyki i biznesu. Odpowiada za strategię marketingową KBF i art direction. Do jej zadań należy koordynacja kampanii promocyjnych – outdoorowych, prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych. Prowadzi współpracę ze sponsorami oraz komercyjnymi partnerami. Koordynuje działalność wydawniczą KBF, w tym miesięcznik kulturalny „Karnet” oraz liczne publikacje programowe i książkowe.